ني ني ماماني و بابايي

قلب ني ني عزيزم

1391/8/5 11:20
نویسنده : پينار
204 بازدید
اشتراک گذاری

واي خداي من چه لحظه هايي شيريني .لبخند

روز چهار شنبه ،3 آبان رفتم دكتر برام سونو نوشت ،تا نوبت من برسه استرسم زيادتر ميشدنگران.تا اينكه وارد اتاق سونو شدم

همين كه خانم دكتر سونوم كرد ديدم واي جنينن ديده ميشه و دكتر گفت قلبش هم منظمه crl  هم 12 بود و جنين در 7 هفته و 4 روز بود .قلب

تو اتاق سونو از خوشحالي نميدونستم چيكار كنم فقط با خودم ميگفتم خدايا شكرت به خاطر همه چيز .وقتي جواب سونو رو پيش دكتر بردم گفت همه چيز نرماله ،و بايد بري بهداشت و پرونده باز كني تا براي يك سري آزمايشات و وزن گيري اونا اقدام كنند .

ضمنا به خاطر اين روز خوب رفتم براي عروسي برادر شوشو  (عموي ني ني نازم ) يه پيرهن خوشگل خريدم .هوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رومینا
5 آبان 91 11:52
مامان شدنت مبارک خیلی مراقب خودت و نی نی گولی باش قدر این دوره قشنگ و پاک رو خیلی بدون پارسال منم این موقع حامله بودم بهترین روزها رو داشتم الانم که پسرم دنیا اومده دیگه بهتر وبهتر شده. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم