ني ني ماماني و بابايي

پايان سه ماهه اول بارداري

1391/10/10 20:03
نویسنده : پينار
310 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز پنج شنبه با بابايي رفته بودملبخنددكتر به دكي گفتم كه برا تشكيل پرونده اومدم و ضمنا سه ماهه اولم داره تموم ميشه.

دكتر برام سونو نوشت اما سونوي معمولي . با بابايي برا سونو پايين اومدم و بيشتر از نيم ساعت منتظر شديم تا نوبت ما بشه.

دل تو دل نداشتم همش استرس و نگران بودم.آخه يه خانومه تو مطب دكتر بود كه جنينش رشد نكرده بود و بايد كورتاژ ميشد اين خانم بدجوري نگرانم كرد.استرس تا اينكه نوبت من شد بدون بايي رفتم داخل ،خانومه معاينه كرد و سونوي قبلي رو هم ازم خواست. همين كه گفت رشد جنين خوبه دلم آروم گرفتلبخند

خيلي سئوال تو ذهنم بود ازش بپرسم اما يادم رفت فقط گفت جفت پايينه و بايد مواظب باشي .بدون اينكه من جنسيت رو بپرسم خودش گفت تشخيصش سخته پاهاشو جمع كرده اما 70-60% ميشه گفت پسره . برا من مهم اين بود سالم باشه اما بابايي خيلي دلش پسر ميخواست بعد يه ساعت منم به بابايي گفتم پسره اونم خيلي ذوق كرد و خوشحال شد هوراقلب. راستي باباي تو مسير راهش يه سيموني ديده بود همش از اونجا تعريف ميكرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)