ني ني ماماني و بابايي

تشكيل پرونده تو بهداشت

1391/10/10 20:17
نویسنده : پينار
214 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه رفته بودم مدرسه ،اون روز هم همش ميخواستم اجازه بگيرم و برم بهداشت براي تشكيل پرونده سوال، از خوش شانسي لبخنديكي از همكارا اومد و گفت كلاستو ميخوام منم خيلي خوشحال شدمو گفتم اين دو ساعت كلي كار ميتونم انجام بدم بعد به مهداد زنگ زدم و با هم رفتيم بهداشت .

به خانم رابط گفتم كه براي تشكيل پرونده اومدم ،اونم گفت خيلي دير اومديشیطان اين چند مدت كجا بودي چرا قبل بارداري نيومدي تا يكسري آزمايشات رو انجام بدي ،خلاصه يه جورايي گفتم كه نميتونستم و اين حرفا .

بعد برام يكسري آزمايش نوشت و گفتن بايد فردا قبل ساعت 9 بايد بياي . مسئول آزمايشگاه هم يه پودري به نام دكستروز منو هيدرات داد تايه ساعت قبل اومدن تو آب حل كنم و بخورم .

من فردا باز يه نيم ساعتي از مدرسه اجاره گرفتم و رفتم بهداشت البته تنهايي. قبل رفتن هم اون پودر رو خورده بودم كه خيلي شيرين و دلچسب بود. مسئول آزمايشگاه هم گفت چهارشنبه جواب آماده ميشه و ميتوني بياي .لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)